#147374: "Leader Card Privilege not Honored"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Placing a die
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.1
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.1
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.1
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.1
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Placing a die
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.1
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Placing a die
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
It acted like the power didn’t exist (I.e., requiring purple workers to increase the die instead of taking it at its increased value).
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.1
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Placing a die
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.1
-
• Por favor, describe o problema de visualización. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.1
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.1
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
I wanted to use my leader action that added +2 to my family dice. It showed the privilege on the dice, but wouldn’t apply it on the action on 4 of my 5 attempts (it worked on my final card).
• Cal é o teu navegador?
Safari v18.1
Historial de informes
Picture 3 shows the leader I was using and the fact that I could select the white die at a 7.
Picture 4 shows the Harvest action that was acting like a 5.
The other pics were another bug that my husband posted (Aaron5309).
Incidentally, ‘Malus’ is misspelled. It should be ‘Malice’ in English.
Thanks for the game and all of your work on the bugs.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
