#144787: "Impossible de reculer mon dé -- Impossible to move my die back despite having a sufficient number of"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... -
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
Historial de informes
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
