#143824: "Not defeating a creature on your turn doens't force you to discard a card from your army."
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
Historial de informes
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
