#143599: "Sweden map - Government Rural Line card did not award Ostersund Local Campaign"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Move 701
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Move 701
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Move 701
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Move 701
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• Por favor, describe o problema de visualización. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
I used the Government Rural Line card to move last cube off Ostersund and ended my turn and it didn't award me the three points for completing the local campaign which i had in my possession
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v130
Historial de informes
The game will probably award you the points on your next delivery.
But you should have gotten the points on the use of the card.
I will have a closer look tomorrow.
The card currently only scores when you make a delivery from Ostersund,
I have created a fix so that future games will test Ostersund becoming empty for the Local Campaign when you use the Government Rural Policy.
I award you a virtual 3 points.
The fix will go up with the next release.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
