#142561: "Monolith Legate not sabbotaging"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
The card says that after dusk if the expedition doesn`t advance you can sabotage one card from the reserve after rest.
That didn’t happen…. -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Yes you can see it at the last two rounds i think.
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.3
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The card says that after dusk if the expedition doesn`t advance you can sabotage one card from the reserve after rest.
That didn’t happen…. -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Yes you can see it at the last two rounds i think.
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.3
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
The card says that after dusk if the expedition doesn`t advance you can sabotage one card from the reserve after rest.
That didn’t happen…. • Cal é o teu navegador?
Safari v16.3
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
The card says that after dusk if the expedition doesn`t advance you can sabotage one card from the reserve after rest.
That didn’t happen…. • Cal é o teu navegador?
Safari v16.3
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
The card says that after dusk if the expedition doesn`t advance you can sabotage one card from the reserve after rest.
That didn’t happen…. -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Yes you can see it at the last two rounds i think.
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.3
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
The card says that after dusk if the expedition doesn`t advance you can sabotage one card from the reserve after rest.
That didn’t happen…. -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Yes you can see it at the last two rounds i think.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.3
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
The card says that after dusk if the expedition doesn`t advance you can sabotage one card from the reserve after rest.
That didn’t happen…. -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Yes you can see it at the last two rounds i think.
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.3
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The card says that after dusk if the expedition doesn`t advance you can sabotage one card from the reserve after rest.
That didn’t happen…. • Cal é o teu navegador?
Safari v16.3
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The card says that after dusk if the expedition doesn`t advance you can sabotage one card from the reserve after rest.
That didn’t happen…. -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Yes you can see it at the last two rounds i think.
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.3
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
The card says that after dusk if the expedition doesn`t advance you can sabotage one card from the reserve after rest.
That didn’t happen…. • Cal é o teu navegador?
Safari v16.3
Historial de informes
the sabotage effect comme first and then you have to discard from your reserve
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
