Todos os informes
Informes de coffee_displayed
#138180: "Player who can’t place rod loses even if they can make n-in-a-row"
fixed: O erro foi amañado
1
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Regras: unha regra do xogo non foi respectada
Descrición detallada
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
“ The game ends in one of the following cases:
“- One player wins the game by making a line of ‘n’ stones of his color (with ‘n’ being the victory condition).
“- One player loses the game because he cannot place the rod in a legal position.
“If both cases happen on the same turn, the first case prevails.”
The black player should win by 4-in-a-row, but loses by being unable to place the rod.• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Visible at the end• Cal é o teu navegador?
Safari v17.5
Historial de informes
13. Set 2024 0:32 •
13. Set 2024 16:10 •
Engade a este informe
Por favor engade aquí calquera cousa que sexa relevante para reproducir este erro ou entender a túa suxestión:
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.