#137670: "Card 8 Activate with just 1 card in the discard pile"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v128
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v128
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v128
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v128
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v128
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 -
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v128
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v128
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v128
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v128
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v128
Historial de informes
Move 68 :19:39:16
Culiox échange avec la carte du District 2 et défausse celle-ci
Culiox défausse une carte avec le n°5
Culiox joue un autre tour
Move 69 :19:39:32
Culiox échange avec la carte du District 2 et défausse celle-ci
Culiox défausse une carte avec le n°8
Culiox met fin à la manche
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
