#133828: "L'excuse peut elle être jouée au dernier tour..."
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
ras
• Cal é o teu navegador?
Safari v17.4
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
ras
• Cal é o teu navegador?
Safari v17.4
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement • Cal é o teu navegador?
Safari v17.4
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement • Cal é o teu navegador?
Safari v17.4
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
ras
• Cal é o teu navegador?
Safari v17.4
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
ras
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Safari v17.4
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
ras
• Cal é o teu navegador?
Safari v17.4
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement • Cal é o teu navegador?
Safari v17.4
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
ras
• Cal é o teu navegador?
Safari v17.4
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement • Cal é o teu navegador?
Safari v17.4
Historial de informes
Il est possible (bien que ce ne soit pas conseillé) de jouer l’Excuse au dernier tour.
Mais dans ce cas, elle change de camp (peu importe qui a fait le pli).
Lien vers les règles officielles de la FFT : fftarot.fr/assets/documents/Reglement%20FFT.pdf
« Le 21 et l'excuse ne peuvent changer de camp. Mais attention, l'excuse ne doit pas être jouée
à la dernière levée, sauf en cas de chelem, sinon elle change de camp. Le petit, au
contraire, est vulnérable. Le déclarant peut le perdre... ou le prendre à ses adversaires
à la suite de la fameuse CHASSE AU PETIT »
Ludiquement,
Jean
« t301 a joué l'Excuse au dernier pli. Elle est capturée par l'autre équipe. »
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
