#131936: "Michael’s Overhand works without valid target"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
I was able to use Michael’s Overhand without and demons being in range. I gained 2 courage out of it. This should only be available to select if there’s a valid target in range.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Round 1, Michael’s first move
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome on iPhone
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
I was able to use Michael’s Overhand without and demons being in range. I gained 2 courage out of it. This should only be available to select if there’s a valid target in range.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Round 1, Michael’s first move
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome on iPhone
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
I was able to use Michael’s Overhand without and demons being in range. I gained 2 courage out of it. This should only be available to select if there’s a valid target in range.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome on iPhone
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
I was able to use Michael’s Overhand without and demons being in range. I gained 2 courage out of it. This should only be available to select if there’s a valid target in range.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome on iPhone
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
I was able to use Michael’s Overhand without and demons being in range. I gained 2 courage out of it. This should only be available to select if there’s a valid target in range.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Round 1, Michael’s first move
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome on iPhone
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
I was able to use Michael’s Overhand without and demons being in range. I gained 2 courage out of it. This should only be available to select if there’s a valid target in range.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Round 1, Michael’s first move
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome on iPhone
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
I was able to use Michael’s Overhand without and demons being in range. I gained 2 courage out of it. This should only be available to select if there’s a valid target in range.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Round 1, Michael’s first move
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome on iPhone
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
I was able to use Michael’s Overhand without and demons being in range. I gained 2 courage out of it. This should only be available to select if there’s a valid target in range.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome on iPhone
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
I was able to use Michael’s Overhand without and demons being in range. I gained 2 courage out of it. This should only be available to select if there’s a valid target in range.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Round 1, Michael’s first move
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome on iPhone
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
I was able to use Michael’s Overhand without and demons being in range. I gained 2 courage out of it. This should only be available to select if there’s a valid target in range.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome on iPhone
Historial de informes
discord.com/channels/744979588366729227/792895031198351370/1268227840508170323
---
I'd prefer to keep targeting requirements as they are, because skilled players won't benefit from this very much, and new players will be hurt a lot. That said, technically you always resolve skills top to bottom, left to right. You spend the action first, gain/spend the courage, then resolve the skill. Similar to demons, if you do not have a valid target, your skill ends. My recommendation for anyone looking to get that little extra juice out of the system is to stop being n00b and get more skillz so you don't need to waste actions like that 😆.
---
Bug is that the skill should have ended with no valid target and so not tested for or granted the extra courage.
De-prioritized due to error in player's favor.
boardgamearena.com/bug?id=132354
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
