Todos os informes
Informes de starfluxx_displayed
#131032: "Steal Keeper producing an error when stealing the Computer from temporary action hand"
fixed: O erro foi amañado
1
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
A interface impediume facer algún tipo de acción que as regras autorizan
Descrición detallada
• Qué acción de xogo querías realizar?
I'm trying to steal Computer• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Pressing the Computer card• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Unexpected error: This transition (resolveTempHand) is impossible at this state (35) (reference: GS3 19/07 22:15:27)• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v126
Historial de informes
SaintedDrew • O erro aínda non foi reproducido polos desenvolvedores:
19. Xul 2024 22:18 • Issue is occurring every time on different browsers and devices.
wolmot • O erro aínda non foi reproducido polos desenvolvedores:
22. Xul 2024 20:15 • Report short description
"Steel Keeper producing a bug"
changed to
"Steal Keeper producing an error when stealing the Computer from temporary action hand"
"Steel Keeper producing a bug"
changed to
"Steal Keeper producing an error when stealing the Computer from temporary action hand"
wolmot • O erro foi comfirmado polos desenvolvedores:
22. Xul 2024 20:19 • This seems to be a very specific combination of cards problem.
"this state (35)" in the error message refers to the state where you need to resolve a Creeper just drawn.
So that means when stealing the Computer, the extra card you immediately draw because of the Computer bonus, coincidentally was a Creeper in this case.
This lead to a conflict between resolving the Computer, resolving the Creeper and resolving the rest of the cards to play from your "Draw 3, Play 2" temporary hand.
To be investigated further, if this can easily be fixed
"this state (35)" in the error message refers to the state where you need to resolve a Creeper just drawn.
So that means when stealing the Computer, the extra card you immediately draw because of the Computer bonus, coincidentally was a Creeper in this case.
This lead to a conflict between resolving the Computer, resolving the Creeper and resolving the rest of the cards to play from your "Draw 3, Play 2" temporary hand.
To be investigated further, if this can easily be fixed
wolmot • O erro foi amañado:
22. Xul 2024 21:17 • Not easy to reproduce and troubleshoot, but I believe this should be fixed now.
Engade a este informe
Por favor engade aquí calquera cousa que sexa relevante para reproducir este erro ou entender a túa suxestión:
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.