Todos os informes
Informes de nippon_displayed
#128949: "Boats purchased by the last worker before scoring did not count in the scoring"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Regras: unha regra do xogo non foi respectada
Descrición detallada
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted.• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Move #56
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v125
Historial de informes
magnarn • O erro aínda non foi reproducido polos desenvolvedores:
29. Xuñ 2024 18:57 • The bug is reproduced in the replay. The ships should have contributed to the score.
Engade a este informe
Por favor engade aquí calquera cousa que sexa relevante para reproducir este erro ou entender a túa suxestión:
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.