#127812: "URBAN PLANNERS — placing saved landmarks uses up the whole turn!"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Apx #305
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v125
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Apx #305
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v125
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v125
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v125
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Apx #305
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v125
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Apx #305
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v125
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Apx #305
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v125
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v125
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Apx #305
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v125
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v125
Historial de informes
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
