Todos os informes
Informes de golems_displayed
#124730: "When converting a Rune to a resource, I had the option to place the card in a new column (Green)"
notabug: Isto non é un erro
1
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Regras: unha regra do xogo non foi respectada
Descrición detallada
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Rune cards converted as resources are only supposed to be played on existing resource cards but I was given the option to place it in a new column to start green. I did not play that way because I knew it violated the rule but the option was there.
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
No, because I made the legal move. The card in question is the one the gave me a blue and green resource• Cal é o teu navegador?
Mozilla v5
Historial de informes
23. Mai 2024 3:07 •
XiaoYi • Isto non é un erro:
5. Nov 2024 9:05 • If you try to place the card illegally, you will get an alert and the card will not be placed. I left the option even if the column is empty just because I wanted new players to acknowledge the rule through a wrong placement attempt.
Engade a este informe
Por favor engade aquí calquera cousa que sexa relevante para reproducir este erro ou entender a túa suxestión:
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.