#123866: "Game allowed the last dice to be played on flaps, despite the compulsory axis not containing a die."
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Yes, Move 21.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v124
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v124
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v124
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v124
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Yes, Move 21.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v124
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Yes, Move 21.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v124
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Yes, Move 21.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v124
-
• Por favor, describe o problema de visualización. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v124
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v124
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v124
Historial de informes
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
