#121056: "Scorch and Aeris combination"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Turn #144
• Cal é o teu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Cal é o teu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Cal é o teu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Cal é o teu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Turn #144
• Cal é o teu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Turn #144
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Turn #144
• Cal é o teu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• Por favor, describe o problema de visualización. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Cal é o teu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Cal é o teu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Cal é o teu navegador?
Firefox 124.0.2
Historial de informes
Screenshot: imgur.com/a/A9yxxwK
I assume the intended wording is that SCORCH is the card doing the effect. The English card text is unclear. When it says "and activate it" it means activate it as Scorch. This is consistent with how Genie Exalted copies a sand timer effect like Recover and recovers itself and not the other card.
Has Eric Hong changed his mind on any of the rules interactions posted in the forums? Are there any cards that have received new rules text in newer editions or more clear rules in newer languages or languages other than English? Just curious
"Eric Hong
South Korea flag
Designer
@m21204
Jan 5, 2024
If Scorch copies Aeris, recover a card other than Scorch. The card can be Aeris."
Recent game with same occurance: boardgamearena.com/table?table=698552645
Scorch onto Aeris should be able to recover Aeris and not be able to recover Aeris.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
