#118460: "Green tick should not disappear on discarding (only on turn end)"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
One of my scoundrel card activates only when I had one poker card in hand.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
On my forth turn in day two, I had only one poker card in hand and I tried to activate my scoundrel card.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v122
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
One of my scoundrel card activates only when I had one poker card in hand.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
On my forth turn in day two, I had only one poker card in hand and I tried to activate my scoundrel card.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v122
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
One of my scoundrel card activates only when I had one poker card in hand.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v122
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
One of my scoundrel card activates only when I had one poker card in hand.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v122
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
One of my scoundrel card activates only when I had one poker card in hand.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
On my forth turn in day two, I had only one poker card in hand and I tried to activate my scoundrel card.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v122
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
One of my scoundrel card activates only when I had one poker card in hand.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
On my forth turn in day two, I had only one poker card in hand and I tried to activate my scoundrel card.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
The scoundrel card didn't activate. Prior to that turn another scoundrel card's ability let me to play a "0" poker card face up beside my player board. Probably that's why I couldn't active the scoundrel card.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v122
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
One of my scoundrel card activates only when I had one poker card in hand.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
On my forth turn in day two, I had only one poker card in hand and I tried to activate my scoundrel card.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v122
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
One of my scoundrel card activates only when I had one poker card in hand.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v122
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
One of my scoundrel card activates only when I had one poker card in hand.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
On my forth turn in day two, I had only one poker card in hand and I tried to activate my scoundrel card.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v122
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
One of my scoundrel card activates only when I had one poker card in hand.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v122
Historial de informes
Next time when this happens, please stop playing and create another bug. It is possible to copy a database to BGA Studio to check but only if the game is still active.
"Card played at the side counted as in hand card"
changed to
"Patient didn't trigger when having 1 card in hand"
Brief overview. In both this game and the other mentioned bug report the card in question was already used and discarded as part of that use once. Even when bought back, it could no longer be activated.
OP had used this Patient Cow once on Move 82, bought it back at Move 84, and then when they tried to do so again after using the Candid 0-card play, could not.
"Patient didn't trigger when having 1 card in hand"
changed to
"Green tick should not disappear on discarding (only on turn end)"
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
