Todos os informes
Informes de gosux_displayed
#114857: "Copied Sati Corrupted with Abhilasha but didn't have to discard cards"
fixed: O erro foi amañado
1
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Regras: unha regra do xogo non foi respectada
Descrición detallada
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Narashima was out and I had 2 corruption tokens so my limit was 3. I played Abhilasha and copied Sati Corrupted to draw 4 cards, bringing me to 5 cards. However I didn't have to discard cards at the end of my turn.• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Middle of game.• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
Historial de informes
16. Feb 2024 22:25 •
Galeelox • O erro foi comfirmado polos desenvolvedores:
26. Feb 2024 22:01 •
28. Feb 2024 14:49 •
13. Mar 2024 15:09 • This defect will be fixed in the next release
Galeelox • Os desenvolvedores requiren máis información para reproducir este erro:
13. Mar 2024 15:12 • Merci cha8926, mais sur quelle partie ? Quel move ?
cha8926 • Os desenvolvedores requiren máis información para reproducir este erro:
13. Mar 2024 15:33 •
13. Mar 2024 15:42 • c'est bon en fait mon adversaire a pris un jeton corruption je n'avais pas vu sorry !
Engade a este informe
Por favor engade aquí calquera cousa que sexa relevante para reproducir este erro ou entender a túa suxestión:
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.