#114463: "slipstream: car could use weather condition for slipstream in other sector"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
I hope this links works.
boardgamearena.com/10/heat?table=474250801&replayFrom=135 • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
I hope this links works.
boardgamearena.com/10/heat?table=474250801&replayFrom=135 • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
I hope this links works.
boardgamearena.com/10/heat?table=474250801&replayFrom=135 • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
I hope this links works.
boardgamearena.com/10/heat?table=474250801&replayFrom=135 -
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
I hope this links works.
boardgamearena.com/10/heat?table=474250801&replayFrom=135 • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
I hope this links works.
boardgamearena.com/10/heat?table=474250801&replayFrom=135 • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
Historial de informes
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream.
It is no big deal for me, but if im right, then the rules are not used right in the implementation and thats important enough to mention it.
You are absolutely right. First i was not able to see what cards the car was playing.
After you info i reviewed the game and finally was able to see what cards he was playing. And there i found it. Thank you and good that i was wrong with my feeling. :)
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
