#112856: ""Breath of doom" + "Located target" Mekadragon"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v121
Historial de informes
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
