#109841: "Taking ground reveals a clear line of sight for a 2nd tank unit yet to play."
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Basic rule. Tanks can attack. Line of sight revealed by taking of ground. It is not the end of turn!!!
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
No
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v103
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Basic rule. Tanks can attack. Line of sight revealed by taking of ground. It is not the end of turn!!!
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
No
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v103
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Basic rule. Tanks can attack. Line of sight revealed by taking of ground. It is not the end of turn!!!
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v103
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Basic rule. Tanks can attack. Line of sight revealed by taking of ground. It is not the end of turn!!!
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v103
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Basic rule. Tanks can attack. Line of sight revealed by taking of ground. It is not the end of turn!!!
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
No
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v103
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Basic rule. Tanks can attack. Line of sight revealed by taking of ground. It is not the end of turn!!!
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
No
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v103
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Basic rule. Tanks can attack. Line of sight revealed by taking of ground. It is not the end of turn!!!
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
No
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v103
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Basic rule. Tanks can attack. Line of sight revealed by taking of ground. It is not the end of turn!!!
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v103
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Basic rule. Tanks can attack. Line of sight revealed by taking of ground. It is not the end of turn!!!
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
No
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v103
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Basic rule. Tanks can attack. Line of sight revealed by taking of ground. It is not the end of turn!!!
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v103
Historial de informes
This is not a bug.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
