#104494: "Con regola "carta più alta" un 5 viola non vince contro 4 arancio"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
Per ben due volte, con la regola vigente "carta più alta vince" (quella iniziale) non mi è stato possibile giocare un 5 viola sebbene la collezione dell'avversario avesse un 4 arancio
Il sistema mi avvertiva che giocando quella carta avrei perso la mano -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
alla mossa 42 e 48 sono obbligato ad annullare la mossa perchè il sistema mi dice che perderei se terminassi con questa giocata
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v119
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Per ben due volte, con la regola vigente "carta più alta vince" (quella iniziale) non mi è stato possibile giocare un 5 viola sebbene la collezione dell'avversario avesse un 4 arancio
Il sistema mi avvertiva che giocando quella carta avrei perso la mano -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
alla mossa 42 e 48 sono obbligato ad annullare la mossa perchè il sistema mi dice che perderei se terminassi con questa giocata
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v119
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Per ben due volte, con la regola vigente "carta più alta vince" (quella iniziale) non mi è stato possibile giocare un 5 viola sebbene la collezione dell'avversario avesse un 4 arancio
Il sistema mi avvertiva che giocando quella carta avrei perso la mano • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v119
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
Per ben due volte, con la regola vigente "carta più alta vince" (quella iniziale) non mi è stato possibile giocare un 5 viola sebbene la collezione dell'avversario avesse un 4 arancio
Il sistema mi avvertiva che giocando quella carta avrei perso la mano • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v119
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
Per ben due volte, con la regola vigente "carta più alta vince" (quella iniziale) non mi è stato possibile giocare un 5 viola sebbene la collezione dell'avversario avesse un 4 arancio
Il sistema mi avvertiva che giocando quella carta avrei perso la mano -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
alla mossa 42 e 48 sono obbligato ad annullare la mossa perchè il sistema mi dice che perderei se terminassi con questa giocata
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v119
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
Per ben due volte, con la regola vigente "carta più alta vince" (quella iniziale) non mi è stato possibile giocare un 5 viola sebbene la collezione dell'avversario avesse un 4 arancio
Il sistema mi avvertiva che giocando quella carta avrei perso la mano -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
alla mossa 42 e 48 sono obbligato ad annullare la mossa perchè il sistema mi dice che perderei se terminassi con questa giocata
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v119
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
Per ben due volte, con la regola vigente "carta più alta vince" (quella iniziale) non mi è stato possibile giocare un 5 viola sebbene la collezione dell'avversario avesse un 4 arancio
Il sistema mi avvertiva che giocando quella carta avrei perso la mano -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
alla mossa 42 e 48 sono obbligato ad annullare la mossa perchè il sistema mi dice che perderei se terminassi con questa giocata
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v119
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Per ben due volte, con la regola vigente "carta più alta vince" (quella iniziale) non mi è stato possibile giocare un 5 viola sebbene la collezione dell'avversario avesse un 4 arancio
Il sistema mi avvertiva che giocando quella carta avrei perso la mano • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v119
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
Per ben due volte, con la regola vigente "carta più alta vince" (quella iniziale) non mi è stato possibile giocare un 5 viola sebbene la collezione dell'avversario avesse un 4 arancio
Il sistema mi avvertiva che giocando quella carta avrei perso la mano -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
alla mossa 42 e 48 sono obbligato ad annullare la mossa perchè il sistema mi dice che perderei se terminassi con questa giocata
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v119
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
Per ben due volte, con la regola vigente "carta più alta vince" (quella iniziale) non mi è stato possibile giocare un 5 viola sebbene la collezione dell'avversario avesse un 4 arancio
Il sistema mi avvertiva che giocando quella carta avrei perso la mano • Cal é o teu navegador?
Google Chrome v119
Historial de informes
Forse dovrebbe essere reso un po' più semplice segnalare i bug
in game 482693998, at round 24 the rule was Red, my opponent had a yellow 4 on his desk, I had a red 4 in my hand but the game refused it.
Thanks for helping
Didier
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
