#104180: "My soldier who eliminated my ambush was not discarded"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Yes, move 5
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.1
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Yes, move 5
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.1
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.1
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.1
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Yes, move 5
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.1
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Yes, move 5
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.1
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Yes, move 5
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.1
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.1
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Yes, move 5
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.1
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
On the rules « If your soldier eliminate your embush, you win 2 points, one for soldier and one for have revelated your own embush. And the TWO CARDS ARE DISCARD »!!
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.1
Historial de informes
- I killed my ambush with my soldier
- my soldier was not discarded
- I only gained ONE point instead of TWO
As stated in the initial report, the rules give this specific example:
"If your Soldier eliminates your Ambush, you gain
2 . 1 because your Soldier eliminated a card, and
1 because you have revealed your own Ambush.
Both cards are discarded, along with all on Ambush."
Also, if you read ambush's text, the first part is its effect when you reveal it when its turn comes (just like when you'd reveal any other card) so it doesn't take effect when killed and the second part says "eliminated by an OPPONENT's card" so it doesn't apply since you're not your opponent.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
