#102903: "Allowed to use a victory point development card at the same turn it was bought"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move -
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Final move. Moves #199 & 200.
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.6
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Final move. Moves #199 & 200.
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.6
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move • Cal é o teu navegador?
Safari v16.6
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move • Cal é o teu navegador?
Safari v16.6
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move -
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Final move. Moves #199 & 200.
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.6
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move -
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Final move. Moves #199 & 200.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.6
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move -
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Final move. Moves #199 & 200.
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.6
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move • Cal é o teu navegador?
Safari v16.6
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move -
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Final move. Moves #199 & 200.
• Cal é o teu navegador?
Safari v16.6
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move • Cal é o teu navegador?
Safari v16.6
Historial de informes
Victory Point Cards (Orange Frame)
You must keep victory point cards hidden.
You may only reveal them during your turn and when you are sure that you have 10 victory points—that is, to win the game. Of course, you can reveal them after the end of the game if someone else wins. You may play
any number of victory point cards during your turn, even during the turn you purchase them.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
