#100641: "Lagoon and steppe should let you do an action"
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
I don't think so
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
I don't think so
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
I don't think so
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
I don't think so
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
I don't think so
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
I don't think so
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
It seems that the bonus action of the lagoon takes your turn instead of being a bonus. Same thing for steppe. Maybe the french rules are bad but it's mentionned as a bonus in part 1 or part 2 of the turn
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
Historial de informes
I'm afraid I don't understand what you mean. Lagoons and steppes allow you a special action in addition to the classic actions (map or claim).
Table 550622263
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
