#100024: "Using behind enemy lines, I made my first set of moves, but was not allowed to fire. "
Sobre qué é este informe?
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Qué aconteceu? Por favor selecciona debaixo
Por favor revisa se xa hai un informe sobre o mesmo tema
De ser afirmativo, por favor VOTA por este informe. Aos informes con máis votos se lles da PRIORIDADE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descrición detallada
-
• Por favor, copia e pega a mensaxe de erro que ves na túa pantalla, se houbera algún.
I wanted to fire, but I was never given that iption.
-
• Por favor, explica o que querías facer, o que fixeche e o que pasou
Played behind enemy lines card , made my first move. Wanted to attack but instead had to declare end of movements.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
I wanted to fire, but I was never given that iption.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Played behind enemy lines card , made my first move. Wanted to attack but instead had to declare end of movements.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
I wanted to fire, but I was never given that iption.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• Qué había na pantalla cando se quedou bloqueado? (mensaxe de erro?, pantalla en blanco?, unha parte da interface do xogo?)
I wanted to fire, but I was never given that iption.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• Qué parte das regras non se cumpriron na adaptación da BGA?
I wanted to fire, but I was never given that iption.
-
• é visible a violación das regras na repetición? Se o é, en que número de movemento?
Played behind enemy lines card , made my first move. Wanted to attack but instead had to declare end of movements.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• Qué acción de xogo querías realizar?
I wanted to fire, but I was never given that iption.
-
• Qué é o que tratache de facer para activar esta acción do xogo?
Played behind enemy lines card , made my first move. Wanted to attack but instead had to declare end of movements.
-
• Qué sucedeu cando o fixeche (a mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
It didn't let me attack, i awas forced to select end turn
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• En que paso do xogo ocorreu o problema (cal foi a instrucción actual do xogo)?
I wanted to fire, but I was never given that iption.
-
• Qué sucedeu cando tratache de facer unha acción de xogo (mensaxe de erro, mensaxe na barra de estado do xogo, ...)?
Played behind enemy lines card , made my first move. Wanted to attack but instead had to declare end of movements.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• Por favor, describe o problema de visualización. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
I wanted to fire, but I was never given that iption.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• Por favor, copia/pega o texto amosado en inglés no canto do teu idioma. Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
I wanted to fire, but I was never given that iption.
-
• É este o texto dispoñible no sistema de tradución? Se é así, foi traducido fai máis de 24 horas?
Played behind enemy lines card , made my first move. Wanted to attack but instead had to declare end of movements.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
-
• Por favor explica a túa suxestión de maneira precisa e concisa para que sexa o máis sinxelo posible entender o que queres dicir.
I wanted to fire, but I was never given that iption.
• Cal é o teu navegador?
Google Chrome v117
Historial de informes
FAQ page 53 :
Q. The card states “terrain battle restrictions still apply”. Does that mean that dice penalties still apply for battling into or out of
terrain, or does it mean that the Infantry can’t battle if it lands on terrain that prevents battling when it is first entered?
A. The Infantry unit cannot attack if it ends its first half of movement on a hex that prevents battling (Forest, Town, Hedgerow, etc).
If the ordered Infantry can attack, Terrain battle restrictions for the target unit are still taken into account. If the attacking Infantry
ends the first part of its move on Wire, it has a -1 attacking roll because the battle restriction still applies.
Sorry this is not a bug.
Engade a este informe
- Outro DI de mesa / ID de movemento
- Premer F5 resolveu o problema?
- Apareceu o problema varias veces? Tódalas veces? Aleatoriamente?
- Se tes un pantallazo deste erro (boa práctica), podes usar Imgur.com para subilo e copiar/pegar a ligazón aquí.
